Inteno, Zhone Dasan Solutions, Innovaphone, Gigaset, Skylane Optics
Tekninen tuki: +358 7 144 50101
email: support@netmedia.fi


Inteno:
Inteno-tuotteet myydään operaattoreiden kautta ja siksi päätelaitteissa on yleensä operaattorikohtaiset ohjelmistot eli päätelaitteeseen on määritelty valmiiksi operaattorin käyttämät asetukset kuten PVC-arvot, VLANit, reititys/siltaus-ominaisuudet, port mapping, salasanat, palomuuriasetukset yms.

Oma palveluntarjoajasi on ensisijainen Inteno-laitetuki.

Koulutus
Järjestämme tarvittaessa koulutuksia operaattoriasiakkaillemme. Kysele lisätietoja: myynti@netmedia.fi

Viallisten laitteiden huoltoon toimittaminen:

  1. Ennen kun lähetät laitteen meille, ota yhteyttä tekniseen tukeemme: 07 144 50101
  2. Inteno, Zhone Dasan Solutions ja Digi –laitteet: ota yhteyttä tekniseen tukeemme ennen laitteen huoltoon lähettämistä RMA-numeroa varten. Yhteydenotto sähköpostilla support@netmedia.fi
  3. Viallisen laitteen mukaan tulee liittää tarkasti täytetty selvitys viallisesta laitteesta sekä lähettäjän tiedot.

Zhone tuki:

Zhone Support